Asista Klantportaal | Startpagina


Welkom op het Klantportaal van Asista

Hier vind je kennisartikelen over de meestgebruikte ICT-oplossingen en antwoorden op veelgestelde vragen. Zo kun je snel weer aan de slag.
Kom je er niet uit? Dan staat de Support Desk van Asista voor je klaar. Hoe je een ticket aanmaakt, lees je hier: Support Ticket aanmaken.
      • Popular Articles

      • (Her)installatie werkstation

        Tijdens de migratie wordt je werkstation opnieuw geïnstalleerd. Op de eerst volgende werkdag doorloop je eenmalig enkele stappen om je vernieuwde werkplek in gebruik te nemen. Hoe je dit doet, leggen we voor je uit. Na de migratie Je nieuwe ...
      • Openen van email en agenda op iOS

        Ga op je iPhone of iPad naar Instellingen > schuif omlaag en tik op Accounts en wachtwoorden >  Kies voor Account toevoegen. Selecteer Exchange. Voer het wachtwoord in dat is gekoppeld aan jouw e-mailaccount. Tik op Aanmelden of Volgende. In dit ...
      • Mailbox delen met collega's

        Tijdens ziekte of afwezigheid kan het handig zijn om je Outlook emails te delen met een collega. Je kunt hierbij kiezen voor één van de volgende instellingen. Optie 1: Alleen Postvak IN delen Volg deze stappen om alléén de map 'Postvak IN' te delen ...
      • Zo maak je een ticket aan

        Een goede IT support komt van twee kanten. Asista zorgt dat wij de kennis in huis hebben om je snel en accuraat te helpen met jouw probleem. Aan jou de vraag om de benodigde informatie zo concreet mogelijk aan te leveren, zodat we direct aan de slag ...
      • SSPR Wachtwoordherstel

        Wanneer je onverhoopt je wachtwoord kwijt bent wil je deze zo snel mogelijk herstellen. Dat kan eenvoudig, zonder tussenkomst van onze helpdesk, via de Self-Service Password Reset (SSPR). Deze wachtwoordherstel optie is gelinkt aan je Office 365 ...

      Remote Support

      In overleg met de Support Desk kan ons team hulp op afstand bieden.
      Download: Asista Remote Support